|

Νέες υπηρεσίες σε ΑΤΜ, Internet, τηλέφωνο - Στρέφουν τους πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα

Ηλεκτρονική «επίθεση» με μπαράζ νέων υπηρεσιών ετοιμάζουν  οι τράπεζες, επιδιώκοντας να στρέψουν όσο το δυνατόν  περισσότερους πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα, δηλαδή στα ATM, το e-banking και το phone-banking.
Στόχος των τραπεζιτών είναι να μειώσουν τον αριθμό των συναλλαγών που γίνονται στο κατάστημα, οι οποίες και κοστίζουν περισσότερο στην τράπεζα. Έτσι, παράλληλα, ανοίγει ο δρόμος για μειώσεις στον αριθμό των καταστημάτων, είτε για οικονομία σε λειτουργικά έξοδα είτε σε περίπτωση κάποιας συγχώνευσης.
«Τα καταστήματα χρειάζονται για να πουλούν δάνεια και αφού αυτή τη στιγμή δεν το κάνουν, δεν χρειάζονται» αναφέρει χαρακτηριστικά κορυφαίος τραπεζίτης, δικαιολογώντας τη στροφή στα εναλλακτικά δίκτυα.
Νέες συναλλαγές, αυξημένη ασφάλεια και έμφαση στις υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου είναι οι τρεις άξονες που εξετάζουν τα επιτελεία των τραπεζών, στοχεύοντας να «σπρώξουν» όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές από το γκισέ στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τους. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζιτικής επιλέγουν ακόμα και μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς ο κόσμος ξεπερνά τις φοβίες του.

«Απόβαση» στην κινητή τηλεφωνία
Το μεγάλο στοίχημα των τραπεζιτών πάντως είναι η επέκταση των υπηρεσιών του ebanking και στα κινητά τηλέφωνα. Η ιδέα του mobile-banking, όπως αποκαλείται η πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών από το τηλέφωνο, είναι αρκετά παλιά. Όμως πλέον οι σύγχρονες συσκευές παρέχουν επιπλέον δυνατότητες και μεγαλύτερη ασφάλεια στους κατόχους τους. Έτσι, οι υπηρεσίες νέας γενιάς επιτρέπουν σε όσους έχουν κινητό τηλέφωνο να μεταφέρουν, με το πάτημα ενός μόνο πλήκτρου, χρήματα από λογαριασμό σε λογαριασμό ή να πληρώνουν οφειλές σε δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες. Παράλληλα, δίνουν τη δυνατότη  στους πελάτες τους να έχουν άμεση πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιο των μετοχών τους, να ενημερώνονται για την πορεία του Χρηματιστηρίου σε πραγματικό χρόνο, καθώς και να πραγματοποιούν αγοραπωλησίες. Τέλος, οι κάτοχοι κινητού τηλεφώνου μπορούν άμεσα και όλο το 24ωρο να υποβάλουν αιτήσεις για δάνεια, πιστωτικές κάρτες, έκδοση μπλοκ επιταγών και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες, λαμβάνοντας μάλιστα επιβεβαίωση με γραπτό μήνυμα για την πορεία των συναλλαγών τους.

Posted by Blogger on 11:29 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response