Νέες υπηρεσίες σε ΑΤΜ, Internet, τηλέφωνο - Στρέφουν τους πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα
Ηλεκτρονική «επίθεση» με μπαράζ νέων υπηρεσιών ετοιμάζουν οι τράπεζες, επιδιώκοντας να στρέψουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα, δηλαδή στα ATM, το e-banking και το phone-banking.
Στόχος των τραπεζιτών είναι να μειώσουν τον αριθμό των συναλλαγών που γίνονται στο κατάστημα, οι οποίες και κοστίζουν περισσότερο στην τράπεζα. Έτσι, παράλληλα, ανοίγει ο δρόμος για μειώσεις στον αριθμό των καταστημάτων, είτε για οικονομία σε λειτουργικά έξοδα είτε σε περίπτωση κάποιας συγχώνευσης.
«Τα καταστήματα χρειάζονται για να πουλούν δάνεια και αφού αυτή τη στιγμή δεν το κάνουν, δεν χρειάζονται» αναφέρει χαρακτηριστικά κορυφαίος τραπεζίτης, δικαιολογώντας τη στροφή στα εναλλακτικά δίκτυα.
Νέες συναλλαγές, αυξημένη ασφάλεια και έμφαση στις υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου είναι οι τρεις άξονες που εξετάζουν τα επιτελεία των τραπεζών, στοχεύοντας να «σπρώξουν» όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές από το γκισέ στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες τους. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζιτικής επιλέγουν ακόμα και μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς ο κόσμος ξεπερνά τις φοβίες του.
«Απόβαση» στην κινητή τηλεφωνία