|

Τρ. Κύπρου: Νέα ενοποιημένη υπηρεσία 24ωρης εξυπηρέτησης



Μια νέα υπηρεσία, τη 1Bank, για την καλύτερη και ταχύτερη 24ωρη εξυπηρέτηση των πελατών της, δημιούργησε και λειτουργεί η Τράπεζα Κύπρου.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν, με τη 1Bank, να πραγματοποιήσουν, άμεσα και με ιδιαίτερη ευκολία, όλες τις τραπεζικές συναλλαγές τους, ενώ, παράλληλα, απολαμβάνουν νέες υπηρεσίες, καθώς και τη δυνατότητα ενοποιημένης ενημέρωσης και διαχείρισης των προϊόντων της Τράπεζας Κύπρου σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οι υπηρεσίες της 1Bank καλύπτουν το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών του Internet Banking, του Phone Banking και του Mobile Banking.

Τα οφέλη που αποκομίζουν οι πελάτες της Τράπεζας μέσω της 1Bank είναι πολλαπλά και ενδεικτικά αναφέρονται:

• Η ενοποιημένη πρόσβαση στην Τράπεζα σε Ελλάδα και Κύπρο, μέσα απ’ όλα τα διαθέσιμα τραπεζικά «κανάλια» (Internet, Phone και Mobile Banking) με ένα και μόνο σετ κωδικών. Ειδικά για το Mobile Banking, η πρόσβαση αφορά σε όλη τη γκάμα των κινητών τηλεφώνων

• Η προνομιακή τιμολόγηση των εμβασμάτων και των πληρωμών σε Οργανισμούς

• Η πρόσθετη ασφάλεια, με τη χρήση Κωδικού Μιας Χρήσης (One Time Password) ανά συναλλαγή σε όλες τις υπηρεσίες

• Η δυνατότητα πληρωμών σε προκαθορισμένη μελλοντική ημερομηνία

Σημειώνεται πως η μετάβαση των πελατών της Τράπεζας στη 1Bank πραγματοποιείται απλά και άμεσα, μέσω της ιστοσελίδας της Τράπεζας, www.bankofcyprus.gr, χωρίς να χρειάζεται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα.

Posted by Blogger on 10:50 π.μ.. Filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Feel free to leave a response